"intermersin"

Mersin'in Haber Sitesi

MERSİN’DE ’NARENCİYE TÜKET, SAĞLIKLI YAŞA’ ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ

MERSİN'DE 'TUTUM, YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASI' KAPSAMINDA 'NARENCİYE TÜKET, SAĞLIKLI YAŞA' ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ. (FEVZİ DEMİRCAN/MERSİN-İHA)

Mersin’de ’Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası’ kapsamında ’Narenciye Tüket, Sağlıklı Yaşa’ etkinliği düzenlendi. Stantları gezen Vali Ali Hamza Pehlivan ve katılımcılara limonata, portakal suyu ve mandalina ikram edildi.