Mersin’de ’Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası’ kapsamında ’Narenciye Tüket, Sağlıklı Yaşa’ etkinliği düzenlendi. Stantları gezen Vali Ali Hamza Pehlivan ve katılımcılara limonata, portakal suyu ve mandalina ikram edildi.
MERSİN’DE ’NARENCİYE TÜKET, SAĞLIKLI YAŞA’ ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ
MERSİN'DE 'TUTUM, YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASI' KAPSAMINDA 'NARENCİYE TÜKET, SAĞLIKLI YAŞA' ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ. (FEVZİ DEMİRCAN/MERSİN-İHA) 