"intermersin"

Mersin'in Haber Sitesi

MERSİN’DE ÇÖP SAHASINDA ÇIKAN YANGIN ORMANLIK ALANA SIÇRADI

Mersin’in Mut ilçesinde eski çöp döküm sahasında çıkan yangın ormanlık alana sıçradı. Ekiplerin yoğun müdahalesiyle alevler kontrol altına alındı.

Yangın, Palantepe Mahallesi’nde bulunan belediyeye ait eski çöp döküm alanında henüz belirlenemeyen bir nedenle çıktı. Kısa sürede büyüyen alevler, çevredeki ormanlık alana yayıldı.

İhbar üzerine bölgeye Mersin Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ile Mut Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.

İlçe merkezine yaklaşık 5 kilometre uzaklıktaki yangına 5 arazöz ve 20 orman işçisiyle müdahale edildi. Ekipler, alevlerin daha geniş bir alana yayılmaması için yoğun çalışma yürüttü.

Yangın, ekiplerin müdahalesi sonucu kontrol altına alınırken, bölgede yeniden alevlenme riskine karşı soğutma çalışmaları yapıldı.